תל אביב, ישראל

תיאור

לחברה העוסקת בתחום מכשור טכנולוגיהתפקיד כולל
ניהול מחלקת השרות כולל עבודה מול משתמשי קצה ולקוחות מקשת רחבה מאוד של תחומים
(פארמה, כימיקלים, מזון, סביבה, פולימרים, דיו, סוללות ועוד)
התפקיד כולל:
- ניהול מחלקת שירות טכני, כולל מתן שירות באתרי הלקוחות.
- ניהול מרכז רווח, פיתוח וייזום מכירת שירותים ללקוחות ומכירת חוזי שירות.
- בחינת תהליכי מתן שירות ללקוחות ודרכי ייעול ופיתוח.
- ניהול צוות של כ- 10 עובדים: מהנדסי שירות ועובדי אדמיניסטרציה.
- ניהול קשרי לקוחות החברה וקשר עם ספקי החברה בחו"ל.
- ניהול מערך הדרכת לקוחות.
- תמיכה במערך המכירות.


* התפקיד כולל נסיעות לאתרי הלקוחות בארץ ומצריך נסיעות לחו"ל.
מיקום -תל אביב

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד 

דרישות

מהנדס/ת או הנדסאי/ת אלקטרוניקה/מחשבים/מכונות/תעשייה וניהול- חובה.-
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה הכולל ניהול שירות לקוחות, יכולת ניהול מו"מ, יכולת ניהול צוות והנעת עובדים, יכולת עמידה במצבי לחץ ושירותיות.
-אנגלית ברמה גבוהה מאוד
ERP - שליטה במערכת
שליטה ביישומי מחשב
רישיון נהיגה בתוקף
נכונות לנסיעות וטיסות לחו''ל