תל אביב, ישראל

תיאור

העבודה במשרה מלאה (8-17:00)
במשרדי החברה הממוקמים בתל- אביב.
התפקיד כולל אחריות תפעולית- אדמיניסטרטיבית במחלקת השירות של החברה:
- ריכוז כלל הפניות לבקשות שירות והתקנה ומתן מענה שירות ללקוחות החברה.
- שליחת הצעות מחיר, הוצאת הזמנות ללקוח והפקת חשבוניות.
- ניהול לו"ז הצוות, תיאום ביקורים מול לקוחות.
- קבלת ציוד לתיקון במעבדה,שליחת הצעות מחיר, וביצוע מעקב.

דרישות

- ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי- אדמיניסטרטיבי- חובה.
- תודעת שירות גבוהה מאוד ויכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
- שליטה בתוכנות מחשב.
- שליטה ב- SAP - יתרון
- יחסי אנוש מעולים, שירותיות, להיות חלק מצוות, מסור /ה, יכולת סדר וארגון, אסרטיביות.